fredag 27. mars 2009

Hyttetur og div.

Kom tilbake fra hytteturen igår! Beste turen i hele år! Hehe, gjorde egentlig ingenting på hele turen, eller rettere sagt jeg følte jeg ikke gjorde noen ting på hele turen, men egentlig gjorde jeg masse! Og derfor ble turen så bra, fordi det var null stress! Jeg hater stress. Og må jo legge til at det var mange fantastisk supre mennesker med på turen;D Vi som var med på turen var: Kjell(den sinnsykt kule lærern min, som gjør alt du trodde du aldri hadde trodd du kunne klare selv, men som klarer å motivere og lære bort alt mulig!), Pål(som er verdens beste stipp! Utrolig god gutt som hjelper deg med alt! Han er nok min likemann når det kommer til å være uheldig og skade seg på dårlige tidspunkt, merkelige steder, og på rare måter:P), Anna, Mari, Jan Erik, Halldis, Anne H, Anne S, Frederik, Stian, Erik, Emil, Alexander, Eirik og meg! Pål og Kjell sov i en bitteliten matbod, mens vi andre bodde i den koslige minihytta til Kjell som bare var akkurat passe stor til at vi alle akkurat fikk plasser å sove på på gulvet og rundt om kring på sofaer, benker, senger osv.

Første dagen gjorde jeg ikke annet enn å sitte inne i hytta å spille kort med flere av de andre. Andre dagen var jeg, Eirik, Aleks, Erik og Emil på isfiske! Hadde egentlig ikke stort anna jeg kunne bli med på pga albuen, men det var jo greit for jeg hadde lyst til å fiske! Tredje dagen var jeg med de andre dit de hadde bygd en road gap andre dagen, og så satt jeg i solsteiken hele dagen til de andre var ferdige, og så fikk jeg selskap i solveggen:P Jeg har fått farge!!:D Klarte også å bli ganske dehydrert den tredje dagen, drakk så godt som ingenting hele dagen, og jeg satt jo ute i solsteiken! Ikke hadde jeg spist annet enn frokost den dagen heller! Så da vi endelig kom tilbake til hytta så var jeg egentlig helt fjern, orka ingenting og hadde så sinnsykt vondt i hodet! Men Kjell og Pål tvingte i meg det ene glasset med vann etter det andre, så det gikk jo bedre og bedre, selv om jeg hadde vondt i hodet resten av kvelden!

Dum som jeg er lette jeg ikke etter kameraladern min før vi dro på turen, så jeg har heller ingen bilder:S Haff!

Imorgen er det bryllup på skolen, det er jentenes elevkveld til guttene! Jeg har fått den rareste rollen ever, jeg skjønner ikke hva rollen min har å gjøre i ett bryllup, det er liksom bare helt random! Men jeg kan ikke skrive akkurat hva rollen min er før etter bryllupet, kan jo være noen fra skolen som titter innom her, og alle rollene er hemmelige! Men jeg kan jo si såpass at jeg, Tina og Anette har HELDIGVIS(med mange streker under heldigvis!) de samme rollene! Så imorgen skal vi raide kostymelageret sammen:P Travelt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar